Věda o vnímání

Věda o vnímání

Naše jogurty jsme vytvořili tak, aby hýčkaly nejen vaše chuťové pohárky

Poslední dobou se zdá, že jídlo je jen natolik chutné, nakolik se dá prezentovat na Instagramu... a je to tak správně! Potěšení z jídla nespočívá jen v chuti, ale i v barvě, textuře a vůni. Právě proto úzce spolupracujeme s odborníky z oboru senzoriky, abychom zajistili, že Activia přinese potěšení na všech úrovních.

Náš tým v Danone Nutricia Research používá vyspělou techniku a poznatky z průzkumu mezi pacienty
a spotřebiteli, aby nám pomohl určit, které vůně a pohledy přinášejí nejvyšší míru uspokojení.

Naše chutě
Naše druhé jméno je jemnost. Dáváme si velmi záležet na tom, abychom našli dokonalou rovnováhu čerstvého mléka a fermentů, které budou lahodit vašemu patru.

Naše textury
Hladké a krémové, hedvábně jemné v ústech. Kousky ovoce zůstávají věrné své původní čerstvosti a semínka a zrníčka si zachovávají svou křupavost.

Naše vůně
Inspirované pouze přírodou. Jemné mléčné aroma doplněné jemnou vůní čerstvého ovoce.

Naše barvy
Jak zamýšlela příroda... tlumená, teplá bílá. Když přidáme ovoce, zůstáváme věrni odstínům jeho zralosti.

Naše zvuky
Mmm… mmm… mmm… výtečné.

  • URL zkopírováno do záložky